Proqram təminatına dəstək mütəxəssisi (Yardım Masası)
Əsas tələblər:
- Müştərilərdən daxil olan müraciətlərin qeydiyyata alınması, cavablandırılması və ehtiyac olduqda aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi;
- Problemlərin səmərəli araşdırılması və ehtiyac olduğu halda eskalasiyası;
- Xidmətlərin vəziyyətinin davamlı monitorinqi və müəyyən edilmiş funksional qruplara yönləndirilməsi;
- Bildirilən problemlərin araşdırılması zamanı ehtiyac olduqda müştəri ilə əlaqə saxlamaqla lazımi məlumatları toplamaq;
- 2-ci xətt Dəstək proqramçıları ilə yaxından işləmək və proqramda düzəlişlərin hazırlanmasında birgə fəaliyyət göstərmək;
- Sorğu sistemi vasitəsilə həll yolları və həlləri haqqında ətraflı məlumat, müntəzəm status yeniləmələrinin verilməsi;
- Məsuliyyətlilik, stressə davamlılıq, nəticəyə fokuslanma, planlaşdırmaq və təşkil etmək, komandada işləmək bacarıqları;
İxtisas tələbləri:
- Çağrı mərkəzi və ya Yardım Masası mütəxəssisi üzrə ən azı 1 il təcrübə;
- Səlis danışıq qabilliyəti;
- Ticketing sistem üzrə (Jira Service Desk) təcrübə;
- Azərbaycan dili, İngilis və Rus dilləri (arzu olunandır);
- Ali və ya orta ixtisas təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat, mühasib,informasiya texnologiyaları, informasiya sistemləri, kompüter elmləri) arzuolunandır;
İş şərtləri və şəraiti:
- Tibbi sığorta;
- Əmək haqqı – namizədin bilik, bacarıq və təcrübəsinə əsasən razılaşma yolu ilə təyin olunacaq.
Qeyd olunan tələblərə cavab verən namizədlər öz ərizə formalarını (CV) “Yardım Masası mütəxəssisi” mövzusu altında hr@cybernet.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.