• Haqqımızda
    • Şirkət haqqında
    • Siyasətimiz
    • Uğurlarımız
    • Sertifikat və lisenziyalar
    • Tərəfdaşlar və müştərilər
    • Qalereya
  • Xidmətlərimiz
    • İT strategiyası və infrastrukturu
    • Proqram təminatı
    • İT arxitektura
    • İT konsaltinq
  • Həllər
    • Avtomatlaşdırılmış Vergi İnformasiya Sistemi (AVİS)
    • Elektron xidmətlər portalı (E-portal)
    • Daşınmaz Əmlakın Qeydiyyatı, Kadastrı və İdarəetmə sistemi
    • Müstəqil İmtahan sistemi
    • Elektron Sənəd Dövriyyəsi (ESD) sistemi
  • Layihələr
  • Karyera
  • Xəbərlər
  • Əlaqə

Texniki dəstək üzrə mütəxəssis (Helpdesk)

31.01.2024
379

Vəzifə öhdəlikləri:

- Yardım masası üzərindən (telefon zəngləri və ya şifahi formada qismən) istifadəçilərdən daxil olan sorğuların həyata keçirilməsi;
- Şirkətin kompüter və ofis texnikalarının profilaktikası, diaqnostikası və ortaya çıxan nasazlıqların aradan qaldırılması;
- İstifadəçi əməliyyat sistemləri, proqramlar və idaretmə alətlərinin qurulması, sazlanması;
- Yeni kompüterlərdə proqram təminatlarının qurulması və istifadəyə hazırlanması;
- İşçi yerlərində kompüterlər üçün kabellərin sonlandırılması və problem yarandıqda həll edilməsi;
- İşçilər tərəfindən istifadə olunan proqram təminatlarında yaranmış problemlərin həll edilməsi;
- İstifadəçi kompüterləri, ofis texnikaları və hissələrinin inventarizasiyasi, monitorinqi və idarə olunması;
- Printerlərin və digər periferik qurğularda proqram səviyyəli nasazlıqlarının aradan qaldırılması;
- İstifadəçi mobil cihazlarda korporativ proqramlarla əlaqədar problemlərin həll edilməsi;
- Sistemlərdə və istifadəçi cihazlarında informasiya təhlükəsizliyinin tələblərinə riayət edilməsi.

Əsas tələblər:

- Ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları üzrə) və ya uyğun bilik və təcrübədə orta təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə 2 il iş təcrübəsi;
- İngilis dili – yaxşı səviyyədə, Rus dili arzuolunandır;
- MS Office proqram təminatları üzrə biliklər və təcrübə;
- Yardım masası proqram təminatı, uzaqdan idarə edilən proqramlar, istifadəçi əməliyyat sistemləri üzrə bilik və təcrübə;
- İstifadəçi Windows əməliyyat sisteminin quraşdırılması, sazlanması və idarə edilməsi üzrə təcrübə;
- Server əməliyyat sistemləri haqqında ümumi tanışlıq və fundamental biliklər;
- Komputer şəbəkəsinin əsasları (TCP/IP, DHCP, DNS və s.), şəbəkə kabellərin sonlandırılmasına dair nəzəri və praktik biliklər;
- Sərbəst olaraq problem araşdırma və müvafiq vaxt ərzində həll etmək bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı.

 

Tələblərə cavab verən namizədlərdən CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Texniki dəstək üzrə mütəxəssis” yazmaqla hr@cybernet.az elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. 

  • Bakı, Nərimanov rayonu,
  • İsmayıl Hidayətzadə küçəsi 11
  •  AZ 1154
  • office@cybernet.az
  • www.cybernet.az
Haqqımızda
  • Şirkət haqqında
  • Siyasətimiz
  • Uğurlarımız
  • Sertifikatlar və lisenziyalar
  • Tərəfdaşlar və müştərilər
  • Qalereya
Xidmətlərimiz
  • Proqram təminatı
  • İT arxitektura
  • İT konsaltinq
  • İT strategiyası və infrastrukturu
  • Layihələr
  • Xəbərlər
  • Karyera
© 2025 Cybernet MMC
  • Haqqımızda
    • Şirkət haqqında
    • Siyasətimiz
    • Uğurlarımız
    • Sertifikat və lisenziyalar
    • Tərəfdaşlar və müştərilər
    • Qalereya
  • Xidmətlərimiz
    • İT strategiyası və infrastrukturu
    • Proqram təminatı
    • İT arxitektura
    • İT konsaltinq
  • Həllər
    • Avtomatlaşdırılmış Vergi İnformasiya Sistemi (AVİS)
    • Elektron xidmətlər portalı (E-portal)
    • Daşınmaz Əmlakın Qeydiyyatı, Kadastrı və İdarəetmə sistemi
    • Müstəqil İmtahan sistemi
    • Elektron Sənəd Dövriyyəsi (ESD) sistemi
  • Layihələr
  • Karyera
  • Xəbərlər
  • Əlaqə