AZ | EN | RU

Yardım masasının təmsilçisi (Call Center representative)

Yardım masasının təmsilçisi (Call Center representative)

Vəzifə öhdəlikləri:

·         Yardım masasına daxil olan zəngləri və yazılı müraciətləri qəbul etmək, operativ şəkildə araşdırılmaq, cavablandırmaq və qeydiyyata almaq

·         Proqram təminatında yaranan xətaların mahiyyətini müəyyən etmək

·         Proqram təminatında yaranan xətaların araşdırılması və həlli üçün müvafiq şöbəyə yönləndirmək

·         Cavabdeh olduğu iş sahələri üzrə muvafiq hesabatları hazırlamaq

·         Əmək funksiyalarının icrasını təmin etmək məqsədi ilə birbaşa rəhbər tərəfindən verilən şifahi, yazılı göstərişləri və mövcud şirkətdaxili qaydaları icra etmək

 

Namizədlərə qarşı irəli sürülən tələblər:

·         Ali təhsil

·         Müştəri Xidmətləri, Yardım Masasında ən az 2 il iş təcrübəsi sahəsində 2 il iş təcrübəsi (telekom və IT sahələrində çalışan namizədlərə üstünlük verilir)

·         Dil bilikləri: Azərbaycan və Rus dilləri - mükəmməl səviyyədə, İngilis dili orta səviyyədə

·         MS Office proqramları, MySQL dili – ümumi anlayış

·         Məsuliyyətlilik, qərar vermə və problem həll etmə, mövcud sistemlərin biznes məntiqlərinin sürətli mənimsəmə, komandada işləmək bacarıqları

·         Stressə davamlılıq

·         Fasiləsiz öyrənməyə meylilik

 

İş şərtləri və şəraiti:

·         Rəqabətli əmək haqqı

·         İş qrafiki: növbəli iş rejimi (son növbə saat 21:00 bitir)

·         Sosial paket: tibbi sığorta

 

Namizədlər öz ərizə formalarını (CV) “Yardım masasının təmsilçisi” mövzusu altında hr@cybernet.az elekton ünvanına göndərə bilərlər.

07.11.2017